Brak zdjęć na moim blogu :-(

Niestety zostały usunięte zdjęcia z mojego blogu. A wszystko przez to, że z dysku komputera "przeskakiwały" na komórki rodzinki i moją poprzez konto google. Aby temu zapobiec usunęłam je z konta, przez co automatycznie zniknęły z bloga. Szkoda. Nie wiem czy jest sens dalej prowadzić bloga, a może utworzyć nowy, ale już nie na Bloggerze. Trochę mi żal, zwłaszcza dlatego, że ostatnio włożyłam w niego trochę pracy, a samo prowadzenie bloga sprawiało mi przyjemność.

Edit:
Trochę zdjęć znalazłam w koszu komputera, więć pojawią się na blogu. Ale to potrwa.

Komentarze

  1. Ojjj niedobrze, ale bloga szkoda. :( U mnie też było to samo, wiem że można jeszcze przywrócić. Z tym google to jedno wielkie nieporozumienie. :/ U mnie też same włażą na to g... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po troszku będę zdjęcia dodawać, niestety wielu starszych już nie mam. Chętnie przeniosłabym bloga, ale jeszcze nie weim na jaka domenę.

      Usuń
  2. ma sens! wytrwałości! dasz radę, nie rezygnuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj sie, 3mam kciuki, zeby choc troche udalo sie wgrac od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poddawaj się! Pisz dalej, część wpisów może być bez zdjęć, nadrobisz jak po raz kolejny będziesz przygotowywała te same potrawy, a zaraz dojdą nowe wpisy, jeszcze lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że chociaż trochę zdjęć udało Ci się odzyskać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam ten problem! Niestety tutaj po prostu jest jakaś luka w oprogramowaniu i zdjęcia muszą być w google. Ale nie przejmuj się, na pewno znajdzie się jakieś rozwiązanie :)
    http://rozmowyoniczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty