Wegetariańskie grillowanie - szaszłyki

Pierwszy raz zakosztowałam wegetariańskich dobroci na grillu. Nigdy nie myąlałam, że grillowane tofu może być tak pyszne.

Pokroiłam na kawałki, które później można nabić na patyczki do grillowania paprykę żółtą (szkoda, że brakło mi czerwonej, ładniej by to wyglądało na grillu i talerzu), cukinię ze skórką, wędzone tofu. Troszkę skromnie ze składnikami, ale pomysł z grillem to pomysł z ostatniej chwili i wykorzystałam to co akurat mam. Pokrojone składniki moczyłam ok.2 godzin w marynacie (oliwa z oliwek, odrobinka miodu i musztardy, sól, pieprz, sos sojowy, posiekana natka pietruszki i koperek) w lodówce.

Upieczone szaszłyki jadłam z dodatkiem dipu z cukinii .

Przed upieczeniem:


Wegetariański grill - edycja 2Organizator: Aniko
Pokochaj tofuOrganizator: Czarnula75

Komentarze

Popularne posty