Mini chlebki jaglano-gryczane

Zrobiłam sobie dzisiaj na śniadanie mini chlebki upieczone w sandwiczu. Pomysł jest koleżanki, ale ona piecze na bazie płatków owsianych. Ja zrobiłam wersję bezglutenową.

Zalałam gorącą wodą płatki jaglane i otręby gryczane. Dosypałam trochę ziaren siemienia lnianego. Po napęcznieniu dodałam sól i jajko, odrobinę oliwy z oliwek zmiksowałam. Piekłam w sandwiczu (trochę to trwało), czasem odwracałam chlebki, bo od spodu lepiej się przypiekały. Po ostudzeniu robia się twardsze i wygodniejsze w jedzeniu.
Nastepnym razem zrobię z płatków gryczanych.




Komentarze

  1. Pomysł niesamowity na pieczenie w tej maszynce, pogratulować koleżance :) Przepis bardzo fajny, wygląda pysznie :) ciekawa jestem czy zamiast płatków gryczanych/jaglanych mąka gryczana/jaglana by dała radę? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty