Kotleciki z tofu

Wyjazd urlopowy niestety zakończył się i trzeba wracać do rzeczywistości. Muszę przyznać, że pogoda nad morzem dopisała. Ale stęskniłam się za jedzonkiem zdrowym i zrobionym we własnym domu. Zatęskniłam za kotletami z ciecierzycy.

Dzisiaj zrobiłam atak na tofu. Na obiadek zrobiłam male kotleciki z tofu. Są ekspresowe do wykonania.


Porcja jest mała, bo tylko dla jednej osoby:
- pół kostki tofu naturalnego
- otręby gryczane - łyżeczka
- cebulka zielona
- zielona pietruszka
- przyprawy : sól, pieprz, bazylia, ostra papryka
- łyżeczka ziaren slonecznika

Tofu zmiksowałam z przyprawami i otrębami, dodałam posiekaną pietruszkę i cebulkę oraz słonecznik.
Z masy uformowałam małe płaskie kotleciki i piekłam na małej ilości oliwy z oliwek.


Pokochaj tofuOrganizator: Czarnula75

Komentarze

Popularne posty