Farinata z resztek

Wykorzystałam dzisiaj resztki z lodówki oraz końcówkę mąki z ciecierzycy.


Zmiksowałam składniki na ciasto:
- 50 g mąki z ciecierzycy 9resztka jaka mi została
- łyżka oliwy z oliwek
- ok.60 ml cieplej wody
Odstawiłam na godzinkę.

Wylałam ciasto na formę na tartę, na masę dołożyłam pokrojone resztki z lodówki:
pomidor, 1/3 cukinii, papryka czerwona. Posypałam sezamem i płatkami drożdżowymi. Piekłam ok.25 minut w 180 stopniach.



Przed pieczeniem:


Przy okazji zapraszam Was do założonej przeze mnie akcji kulinarnej na Vegespot "Pokochaj tofu". Pochwalcie się do czego wykorzystujecie tofu i co można z nim lub z niego wyczarować.

Pokochaj tofu


Przepis dodaje do akcji:

Akcja Ogryzek - kreatywne wykorzystanie resztek!

























Komentarze

  1. Lubię farinatę, dawno nie robiłam. Muszę niedługo upiec, strasznie ja lubię. :)
    Dziękuję za miły komentarz, będę obserwować Twoje poczynania. Polecam serdecznie weganizm, ale nic na siłę- poczujesz, kiedy będziesz gotowa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty