Kruche bezglutenowe ciastka gryczane


Składniki:
- 1 szklanka mąki gryczanej
- 1/2 szklanki otrębów gryczanych 
- 1/2 szklanki ksylitolu (można dodać cukru)
- 3/4 łyżeczki sody
- imbir, cynamon, kardamon
- 1 jajko
- 1/3 szklanki oleju lub 1/4 kostki miękkiego masła

Kiedyś upiekłam te ciasteczka z masłem i lepiej się lepiły i smakowały, dzisiaj upiekłam z olejem.

Mieszamy w misce suche składniki, dodajemy drobno pokrojone masło lub olej, jajko. Zagniatamy. Formujemy okrągłe, płaskie ciasteczka i wykładamy na papierze rozłożonym na formie do pieczenia. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni do zarumienienia. Ja piekłam 13 minut.





Komentarze

  1. Piękne ciasteczka :)

    ps. nominowałam Twojego bloga do zabawy Liebster Blog Award na http://slodkieniebo.blogspot.com/2013/06/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty