Pasta (masło) miodowo - orzechowa

Od początku roku 2013 roku moja rodzina odżywia się wg Pięciu Przemian. Ja jem tak w 100%, moja rodzina różnie, ale staram się, aby jedli jak najwięcej posiłków wg PP. Trudne to jest, jeśli chodzi o moje dzieciaki, które są uzależnione od słodyczy. Dlatego kombinuję jak mogę, aby również desery były PP.

Dzisiaj zrobiłam wersję próbną masełka orzechowego, wyszła mała miseczka pasty.


Wykonanie:
- O - do 1,5-2 łyżek zmielonych orzechów włoskich
- Z- dodajemy 1 łyżkę miękkiego masła , 1 łyżkę miodu, cynamon, mieszamy
- M - dodajemy szczyptę imbiru
- W - szczyptę soli
- D - 1 łyżkę zmielonych otrębów pszennych
- O - szczyptę kurkumy

Składniki miksujemy na jednolita masę, ja wszystko dokładnie zmieszałam widelcem.

Moja córka zajada się tym przysmakiem,  smaruję nim  pieczywko ryżowe.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty